Ja! We gaan op reis

Nieuwe Weblog!

We zijn ruim een maand weer thuis op onze woonboot in Nederland. Ik mis het schrijven aan de weblog en verschillende mensen gaven aan de verhalen en filmpjes te missen. Nu is de dagelijkse praktijk niet zo exotisch als door de wereld reizen, maar ik heb besloten om met een nieuwe weblog te blijven verhalen over ons wel en wee.Misschien eens met een filmpje of wat foto’s. Mocht je de weblog willen volgen, meld je dan zelf even aan dan weet ik zeker dat je geen ongewenste mail van mij krijgt. Wil je het niet meer volgen stuur me even een mailtje dan haal ik je uit de lijst.

http://welaweb.reismee.nl/

Onder Blijf op de hoogte (in de rechterkolom) kun je je email adres achterlaten en dan krijg je een melding als er iets nieuws op staat.

groet,

Marihuela

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!