Ja! We gaan op reis

On The Road!

Van Adelaide naar Melbourne. Elke dag een mooie dag.

Reacties

Reacties

Iria

No worries but uh...deze video is unavailable zegt mijnheer van de joetuup

Esther

JoepiedePoepie, nice to see you all again!!!
Blof kan geen mooiere clip bedenken dan jullie eigenste road trip ;-) Way to go!
X

oh,,,,, pa

Wat zien ik views, zo mooi.

ma en oma

wat mooi en dan die muziek past ook echt er bij
geweldig en Lenja zo groot gisteren de andere twee
meiden gezien en iets toegestopt die zijn ook heel lief
tuuuuuuuuuuuuuimam

leneke

Heb vanochtend al gereageerd maar zie mezelf niet terug. Geniet enorm van deze vedeo's.
Liefs Leneke en P.

leneke

Hoop dat jullie nog terugkomen. Heerlijk om te kijken en mee te genieten. Geweldig die muziek bij het on the road filmpje gesyngroniseerd hoe doe je dat het geluid past precies bij het beeld. Dag lieverds take care en een extra knuffel voor de hoofdrolspeelster van deze film Lenja. Leneke en P

hannah

ohhh ieder filmpje word ik nog weer blijer. en jaloerser. wat ongelofelijk goed dat jullie deze stap hebben gezet. en wat zien jullie er 'samen' uit met z'n 3tjes. echt de 3 musketiers. na het zien van deze roadtrip denk ik weer: waarom moeilijk doen over een weekend weg plannen want oh oh ik heb een klus... reizen, samen zijn met je familie, das toch waar het om draait... ik denk dat ik maar weer een volgende vakantie ga plannen. hmmmm... ik wil ook on the roadddddd.. Gaaf ook die camper. en die kleine L, wat wordt ze groot. en dat springen met die kangaroe, te gek. have fun. no worries. xx hannah

linthe

ik zeg op naar australie!
wat hebben jullie het daar leuk en fijn en nogmaals : lenja word supergroot!
ik bewonder jullie.

xx linthe

coen ploegmakers

Super leuk om jullie zo te volgen!!

Mooie filmpies en heerlijke verhalen!!

Enjoy....

Coen

Judith

Jemig wat een mooie films allemaal! Eindelijk even de rust om ze te bekijken. Wat een geweldige reis maken jullie toch, in zo'n andere wereld. En wat wordt Lenja al groot. Over een week is Hannah al weer 1 jaar. Jammer dat jullie het niet mee kunnen vieren. We maken gewoon een feestje als jullie weer terug zijn. Veel liefs Judith, David en Hannah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!