Ja! We gaan op reis

Home

Onze laatste reis. De reis naar huis.

Reacties

Reacties

Freemerika

WELKOM THUIS!!!!!!!!!!!!

Oom Flip

Gaaf jongens, wat een mooie trip en wat een thuiskomst!

linthe

leuk welaaa!!
nou maar weer even wennen he?

Esther

"... en dan nog een belangrijke: soms ga je weg, en soms ga je terug" Mooier kon je dit alles niet samenvatten, Lenja! (inclusief handgebaren en blik in de ogen!!!)

Mooi dat jullie gezond en wel weer dichter bij ons zijn.
Kuzz

Zora

ahh, ik krijg weer tranen in m'n ogen, ik ben zo blij dat jullie er weer zijn !

Linthe

En elke keer als ik dit filmpje zie krijg ik weer tranen in mijn ogen. Ik hou zo veel van jullie! Kus Linth

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!